piątek, 18 listopada 2016

O mnie słów kilka.

Mama.


Pierwsze i najcudowniejsze słowo na świecie. Dla kobiety i dziecka słowo najważniejsze, znaczące więcej niż tysiąc innych słów. Słowo 'Mama' ważne jest dla mnie od niespełna dwóch lat i przeniosło moje  życie na zupełnie inny poziom. Dokładnie 22 miesiące temu przyszedł na świat ON, mój syn, moja duma, moja miłość. 

Przez 9 miesięcy przygotowujesz się na przyjście na świat dziecka. Czytasz książki o macierzyństwie, śledzisz rozwój dziecka w każdym tygodniu, na każdą wizytę u lekarza czekasz z niecierpliwieniem, wpadasz w szał zakupów, pakujesz bagaże do szpitala... Czujesz, że jesteś przygotowana na TEN dzień, lecz gdy przychodzi ten moment i bierzesz pierwszy raz swoje dziecko w ramiona, to wiesz, że nijak mają się książki do prawdziwego macierzyństwa. Gdy przychodzi na świat dziecko, to zaczynasz patrzeć inaczej na otaczające Cię życie. Uczysz się go na nowo, zwracasz uwagę na najmniejsze szczegóły, cieszysz się z pierwszego ząbka, pierwszego kroczku, pierwszego wypowiedzianego "MAMA". Pierwszy raz kochasz kogoś bezgranicznie, bezinteresownie, całym swym matczynym sercem.



Do bloga podchodziłam pare razy, lecz zawsze zostawiałam go na inny moment, blog ten jest przede wszystkim dla mnie i mojego syna, jest uwiecznieniem naszych dni, dzieleniem się informacjami, przeżywaniem na nowo wspomnień. Jest on przeznaczony dla mam, takich jak ja, zwyczajnych, często zabieganych, troszkę przewrażliwionych, zwariowanych na punkcie swoich dzieci.





Macierzyństwo, rodzicielstwo od A do Z. 



5 komentarzy:

  1. Przede wszystkim zycze powodzenia w prowadzeniu bloga, choc dopiero poczatek spodoval mi sie i bede do was zagladac :) ja rowniez zaczynam ale w kategorii zdrowy styl zycia, odzywianie, sport :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo, również będę odwiedzać Twojego bloga, zdrowe odżywianie przy małym dziecku to 'norma' a pomysłów brak :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Miło Cię poznać, Mamo Na Medal :) Pięknie napisane. Powodzenia w blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy serdecznie, mi również miło poznać, mam nadzieje, że będziesz nas co jakiś czas odwiedzać :)
      Pozdrawiamy!

      Usuń
    2. Taki mam zamiar :) :) :)

      Usuń