piątek, 18 listopada 2016

Testujemy Lego Duplo

Testujemy!


Jestem wielką fanką testowania wszelakich produktów. Wypełniam pare ankiet, które zajmują mniej niż pięć minut, jeśli pasuję do szukanego profilu, to proponują mi testowanie, zgłaszam się, przesyłają produkt, testuję, piszę rekomendację i ot cała filozofia.


Mieliśmy do czynienia z wieloma testami, lecz ten jest najfajniejszy, szczególnie dla synka.

Przedstawiam Wam Lego Duplo Cyferkowy Pociąg!

Klocki- wspaniałe
Syn- przeszczęśliwy
Mama- odpoczywa :)



Byliśmy w wielkim szoku, gdy dowiedzieliśmy się, że jesteśmy w gronie testerów klocków Lego, radość przy otwieraniu paczki nieziemska, a później? Zabawa, która trwa do tej pory,

Klocki są w pięknych kolorach, wielkość idealna do małych rączek, pociąg posiada również edukacyjne cechy- cyferki, dodatkowo dwie figurki ( piesek i ludzik).
Na początku bałam się, czy synek poradzi sobie z układaniem tak małych ( według mnie) klocków, moje obawy były bezpodstawne, bo klocki układa się bardzo łatwo i są solidnie wykonane ( co dla mnie jest bardzo ważne, bo Kacperek to mały psuj :)).

Generalnie polecamy wszystkim mamom i dzieciom już od półtorej roku.





A czy wy macie w domu serie Lego Duplo? Piszcie w komentarzach jak klocki sprawują się w Waszych domach :) 

Zapraszamy również do zapoznania się ze stroną Streetcom, naprawdę warto! :)

1 komentarz:

  1. świetna relacja :) zapraszam do siebie :)
    https://www.facebook.com/btosia580/

    http://wykrzycze-ci-to-szeptem.blog.pl/2016/11/15/lego-tu-lego-tam-lego-duplo-swiatmaluszka/

    OdpowiedzUsuń